wtorek, 26 czerwca 2012

Pierwszy post czyli witam wszystkich na moim blogu!

Cześć, to jest mój pierwszy wpis na blogu. Dopiero zaczynam, więc bardzo proszę o wyrozumiałość :) Chciałabym poprzez tego bloga podzielić się z Wami moją siłą i wiarą w to, że nie ma rzeczy niemożliwych do osiągnięcia... i warto mieć marzenia! Mam nadzieję, że spodoba Wam się tutaj i będziecie zaglądać częściej.

…to był niezwykły, pełen emocji dzień! Dzień, w którym marzenia stają się rzeczywistością!
Właśnie siedzę przy kubku herbaty i próbuję ochłonąć...
Ale może od początku…

Dwa tygodnie temu dziewczyny z Fundacji ISKIERKA powiedziały mi, że mają dla mnie niespodziankę i żebym przyjechała w dniu dzisiejszym do nich, dyskretnie przypominając o przypudrowaniu noska… :) Mimo, iż baaaaaardzo nie lubię niespodzianek, teraz wiem, że warto było czekać!

Od lipca ruszamy z robieniem protezy nogi dla mnie! Od trzech lat czekałam na tą chwilę!


Wiem, że nie byłoby to możliwe, gdyby nie ludzie, których miałam szczęście spotkać w swoim życiu i tym wszystkim, który wspierali mnie, w tych ciężkich dla mnie chwilach.

Dziękuję wszystkim razem i każdemu z osobna!

3 komentarze:

  1. dodano: 27 czerwca 2012 7:40

    Cieszę się że dla ciebie marzenia się spełniają .Mam nadzieję że szybko nie zrezygnujesz z pisania jak co niektórzy...pisali pięknie i pisali ...wciąż pisali ...i ciach...znudziło się i się pożegnali :)
    Tak bywa.
    Ja piszę nie co dzień ale zawsze i tego Tobie też życzę.Warto pisać ,to nam pomaga...czy w chwilach soutku,radości czy w ot tak poprostu nawet o niczym ciekawy.Napewno będę zaglądać do ciebie :)
    pozdrawiam gorąco:)

    autor: lajzsmutkuchwila.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dodano: 28 czerwca 2012 23:40

    jak na pierwszy raz.... REWELKA :*

    autor: monikaoptymistka

    OdpowiedzUsuń
  3. dodano: 29 czerwca 2012 21:50

    Dziękuję za miłe komentarze :) :*

    autor: Magda

    OdpowiedzUsuń