piątek, 21 września 2012

Odpoczynku czas...

Witam Was :) miło mi, że dalej tu zaglądacie, mimo iż zrobiłam sobie krótką przerwę od bloga i komputera by troszkę odpocząć... i co najważniejsze udało mi się :) Prawdę mówiąc oddałam swoją pracę magisterską pani promotor do sprawdzenia i miałam na to idealny okres. Niestety trzeba wracać do szarej rzeczywistości i umawiać się na termin obrony, bo praca została sprawdzona i jest wszystko ok :)



26.07.2012 byłam pierwszy raz w Zakładach Ortopedycznych V!GO w Tarnowskich Górach, zostałam zmierzona od góry do dołu, bardzo mili panowie zaprezentowali mi na filmikach wszystkie możliwości protezy którą będę mieć i jestem pod ogromnym wrażeniem! Poszukam filmików i dodam w najbliższym czasie na bloga. Już nie mogę się doczekać, ale myślę, że skoro już tyle czekam to te kilka dni dam jeszcze rade ;D



A co do wakacji to przedwczoraj wróciłam z krótkiego wypadu do Zawoi :) nie ma to jak pooddychać świeżym powietrzem w największej wsi w Polsce ;D Wspięłam się na Mosorny Groń (1047 m n.p.m.), zmoczyłam buty w Mosornym Potoku podziwiając wodospad :) było świetnie i mam ogromna satysfakcje z tego, że dałam rade, mimo iż było naprawdę ciężko. Próbowaliśmy również wejść na Babią Górę, niestety pogoda się popsuła, było mokro i bardzo ślisko, więc dotarliśmy tylko do Sokolicy (1367 m n.p.m). Ale góry nie uciekną, więc zaatakuje znowu z nową protezą!



Lecę spać, dobrej nocy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz