niedziela, 11 listopada 2012

Mam już protezę!!!

W piątek odebrałam moją nową protezę! :)
Tyle czasu na to czekałam! Niesamowite...
Niestety proteza sama chodzić nie chce, więc musimy się do siebie przyzwyczaić :) Chodzi się zupełnie inaczej niż w tamtej i muszę koncentować się na każdym kroku, żeby nie zrobić sobie krzywdy. Co de facto nie jest takie łatwe, bo proteza ma zabezpieczenia, które chronią mnie przed upadkiem.
No nic, koniec siedzenia (sasiedzi się całkiem wygodnie, bo nic mi się do pośladka nie wbija ;D...). Wracam do roboty, pa!


A oto pamiątkowe zdjęcia (w nowej protezie) przed Zakładami V!GO w Reptach

Widzicie to skupienie? :D



2 komentarze:

  1. dodano: 12 listopada 2012 19:59

    Witaj Madziu! Czekamy na filmik!

    autor: Aniela

    OdpowiedzUsuń
  2. dodano: 02 grudnia 2012 7:26

    Byłam na wczorajszym koncercie w DOMiT. Magda, jesteś Wielka! Zazdroszczę Ci strasznie tej wyprawy. Łzy wzruszenia same cisnęły się do oczu. Petycja podpisana :) a w przyszłym roku mój 1% idzie na Iskierkę :) Pozdrawiam!

    autor: satija

    OdpowiedzUsuń