niedziela, 11 listopada 2012

Rehabilitacja z Mają Włoszczowską!




Dzisiaj po raz pierwszy była na rehabilitacji w Fizjofit-Galen w Bieruniu. Wcześniej słyszałam, że na rehabilitację ściągają tam wszyscy sportowcy, bo są tam bardzo dobrzy fizjoterapeuci. A teraz potwierdzam to i ja :) dzięki uprzejmości Pana dr Krzysztofa Ficka od dziś zaczynam intensywną rehabilitację, bo do wyjazdu już tuż tuż :D co prawda po protezę mam jechać dopiero w piątek, ale zacząć ćwiczyć trzeba wszystkie partie ciała.
Co więcej, ćwiczyłam dziś na jednej sali z Mają Włoszczowską! :) Niewiarygodne, że świat jest taki mały... Mogłam dziś na własne oczy zobaczyć jak Maja wraca do kondycji. Niestety pechowy upadek podczas treningu pozbawił ją szans na udział w Igrzyskach w Londynie, a miała naprawdę ogromną szansę na złoto. Miałam nawet okazję porozmawiać z nią o tym i naprawdę w dużym stopniu wiem co czuje i jak ciężko jest być zależnym od innych osób, w takim codziennym, normalnym życiu. Dla Mai numerem 1 było wrócić do samodzielności, a dopiero potem na rower. I powiedziała całkiem mądrą rzecz, a mianowicie, że mamy przestać się martwić tym, na co nie mamy wpływu, a dawać z siebie wszystko tam, gdzie możemy... 















fot. Joanna Nowicka


Gdybyście potrzebowali namiary na rehabilitację

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz