piątek, 19 października 2012

Pierwsza przymiarka protezy!

Dziś mogłam po raz pierwszy dotknąć moją protezę, co prawda jeszcze w częściach ale to zawsze coś! :) Panowie z zakładów V!GO zanim poskładają protezę w całość, musieli najpierw zrobić odlew gipsowy leja, w którym będę chodzić. Lej będzie osadzony w zupełnie inny sposób niż ten co mam dotychczas, więc będę musiała troszkę pocierpieć i się do niego po prostu przyzwyczaić. Być może za tydzień czeka mnie już przymiarka całej złożonej protezy i będzie można skoordynować komputerowo protezę z moją zdrową nogą. Zostały już tylko 34 dni...aaa! ;)














2 komentarze:

  1. dodano: 20 października 2012 16:59

    Wygląda to dosyć profesjonalnie:) Miejmy nadzieje ze wszystko zmierza w dobrym 'kierunku';) i trzymam mocno kciuki , aby nowa nóżka była wygodna i jak najlepsza! Pozdrowienia i buziaki;)

    autor: Łuaksz

    OdpowiedzUsuń
  2. dodano: 20 października 2012 21:06

    Oby, oby :)

    autor: Madzia

    OdpowiedzUsuń