środa, 3 października 2012

SZYMORNING, czyli poranek z Szymonem Majewskim w Radiu ESKA :):):)

Witam Was serdecznie!
U mnie coraz więcej się dzieje, bo w poniedziałek ruszamy z akcją Kierunek: szczęście :) dziś spędziłam baaaaaardzo fajny dzień w Warszawie, gdyż mogłam "na żywo" zobaczyć jak wygląda program radiowy prowadzony przez Szymona oraz Igę, a przede wszystkim z nimi porozmawiać :) Szymon jest genialny, pomijając sam fakt, że idealnie nadaje się do tej pracy - prywatnie jest bardzo miłym, sympatycznym człowiekiem. To nie było moje pierwsze z nim spotkanie, właśnie dzieki temu, że tak aktywnie bierze udział w akcjach charytatywnych i odwiedza dzieci w szpitalach, miałam okazję wczesniej się z nim spotkać. 





W tym roku Szymon również będzie brał udział w KONCERCIE Fundacji ISKIERKA, który odbędzie się 1 grudnia 2012 r. w Zabrzu, dla zainteresowanych zamieszczam plakat poniżej. Osobiście brałam udział w nim na dwa sposoby: raz aktywnie w chórze na scenie, drugi raz jako widz i muszę przyznać, że za każdym razem było rewelacyjnie! Po prostu niesamowita energia, łzy wzruszenia i podziw, że w ciągu roku tyleee rzeczy się wydarzyło...



Na stronie http://www.eska.pl/szymorning można podejrzeć jak wygląda nagrywanie takiego programu, a ze względu na to, że dziś było tam bardzo wesoło to zamieszczam poniżej filmiki na poprawę humoru :)

3 komentarze:

  1. dodano: 11 października 2012 19:39

    Chętnie wybrałabym się na ten koncert, ale 1 grudnia nie mogę :( mam nadzieje, że jakiś filmik z tego będzie dostępny...

    autor: Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. dodano: 11 października 2012 19:39

    Szyyyyyyyyyymon - uwielbiam go!!! :)

    autor: Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  3. dodano: 14 października 2012 21:57

    Mmm... szkoda, że nie zabrałaś mnie ze sobą do Szymona :( :P

    autor: Roksana

    OdpowiedzUsuń