piątek, 26 października 2012

U Martyny Wojciechowskiej w redakcji National Geographic!

Witam Wszystkich! Wczoraj miałam okazję spotkać się z Martyną w jej miejscu pracy, czyli redakcji National Geographic oraz National Geographic Traveler :) Martyna pokazała mi "prawie" wszystkie zakamarki redakcji, wytłumaczyła jak przebiega proces powstawania magazynu, od pomysłu do jego realizacji :) Rok temu nie myślałam jeszcze o nowej protezie, a teraz tyle wspaniałych rzeczy dzieje się wokół mnie, że nie nadążam! Oczywiście teraz żartuje, bo naprawdę niezwykle się z tego cieszę, że tyle osób zaangażowało się w tą akcję :) Martyna jest niezwykle otwarta i ma nastawienie pozytywne to wszystkiego co robi, a robi niezwykle duuuuuuużo! Jak sama przyznaje bez ekipy, na którą może zawsze polegać, nie byłoby to możliwe. I to jest właśnie kolejny dowód na to, że wspólnie można robić naprawdę WIELKIE rzeczy :) Niezwykle spodobał mi się jej tatuaż na przedramieniu, na któym jest napisane, że "Nawet najdłuższa podróż zaczyna się od jednego kroku"... To niesamowite, że to motto jest takie życiowe, bo ja utożsamiam się z nim w 100%. W końcu za tydzień będę stawiać pierwsze kroki w nowej protezie! Podziwiam i kibicuję Martynie z całych sił! 

A oto kilka zdjęć na pamiątkę















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz